Op ๐ฎ๐ฌ ๐ฒ๐ป ๐ฎ๐ญ ๐บ๐ฒ๐ถ ๐ฎ๐ฌ๐ฎ๐ฒย staat Movares op de InfraNXT beurs in Eindhoven. Graag maken we kennis met alle partijen die dagelijks alles uit de kast halen om de uitbreiding en verduurzaming van het energiesysteem te realiseren.
In Noord-Brabant werken we vanuit onze vestiging in Den Bosch de komende jaren met onze partner Van Vulpen aan het programma Enexis SOLO. Samen staan we voor het maken van de juiste ontwerpkeuzes, vergunningsprocessen, omgevingsafstemming en samenwerking in de keten. Zo zorgen we dat de netuitbreiding in Noord-Brabant daadwerkelijk snel uitgevoerd kan worden. Wat daarin centraal staat:
- Multidisciplinaire teamsย waarin engineers en omgevingsmanager integraal optrekken.
- Standaardisatieย en digitalisering waar het kan, maatwerk en persoonlijke benadering waar het moet.
- Een regionale focusย in zuid Nederland, ondersteund door een landelijk netwerk van 240 energie- en omgevingsspecialisten.
Landelijk werken wij voor regionale netbeheerders, TenneT, aannemers, overheden, grootverbruikers en projectontwikkelaars aan toekomstbestendige energie-infrastructuur.
Kom langs op de stand en ga in gesprek.
๐๐ป๐ณ๐ฟ๐ฎ๐ก๐ซ๐ง, ๐๐ถ๐ป๐ฑ๐ต๐ผ๐๐ฒ๐ป – ๐ฎ๐ฌ & ๐ฎ๐ญ ๐บ๐ฒ๐ถ ๐ฎ๐ฌ๐ฎ๐ฒ
We maken graag kennis!
